Na osnovu skorašnje studije koju je sproveo CSO Insights više od 86% ispitanika je odgovorilo da prodajni proces unapređuje njihovu efikasnost u prodaji.
Postavlja se pitanje, šta je to „prodajni proces“? Uobičajena definicija prodajni proces opisuje kao niz aktivnosti, počevši od stimulisanja interesovanja potencijalnih klijenata do zatvaranja prodaje i kasnije isporuke određenog proizvoda ili usluge.
Ipak, nerazumevanje prodajnog procesa je često, što utiče na način na koji pristupamo inicijativama za povećanje efikasnosti prodaje. Neke od uobičajenih greški su:
- Mi imamo Customer Relationship Management (CRM) sistem – što znači da imamo prodajni proces.
- Postavili smo set ključnih koraka u našem prodajnom levku i verovatnoće povezane s njima – što znači da imamo prodajni proces.
- Imamo dokumentovan set aktivnosti kako bi napredovali u izvršavanju jednog posla od potencijalnog kontakta do zatvaranja prodaje - što znači da imamo prodajni proces.
- Imamo jedinstvenu metodologiju prodaje - što znači da imamo prodajni proces.
Jednostavan odgovor je da prodajni proces obezbeđuje prodajnom timu jasno definisanu putanju - šta i kako da rade da bi postigli veću verovatnoću i predvidivost uspeha u prodaji. Kompletan dokument "Šta je to prodajni proces?" pogledajte na stranici sa resursima.
Нема коментара:
Постави коментар