Šta je potrebno da bi neko bio uspešan u prodaji?

6. 8. 2010.

Svakako Entuzijazam.
  1. prvobitno (u paganskim kultovima): stanje nekog čoveka koji je "pun boga"
  2. kasnije: zanos, oduševljenje, ushićenje, razdraganost
  3. naročito: strasna zagrejanost za neku ideju, neki ideal

Dok je potrebno da posedujete pasiju za ono što radite i šta prodajete, potrebno je više od pukog entuzijazma da bi bili uspešni. Prodaja nije samo "priča", ili popularno "prodavanje magle". Uspešna prodaja podrazumeva znatno više od deklamovanja činjenica o proizvodu i uslugama koje nudite. Radi se o razvoju odnosa sa klijentima, prospektingu, kreiranju adekvatnog pristupa, intervjuisanju, prezentovanju, odgovaranju na primedbe, ispravnim zahtevima za zatvaranje prodaje i najviše od svega reč je o ispunjenju obećanja. Prodaja zahteva entuzijazam, oduševljenje i veru u proizvod, ali i samopouzdanje.

Ekpertiza hrani samopouzdanje. Samopouzdanje rezultira iz sopstvenog shvatanja koliko smo pripremljeni i šta mislimo da možemo da isporučimo i obećamo. Samopouzdanje  (iskreno, bez lažnih temelja) čini osnovu za entuzijazam. Entuzijazam je stvar izbora. I pored ovoga ne želite da trčite okolo vrišteći o svom proizvodu. Nekontrolisani entuzijazam rezultira u smanjenju fokusa. Potrebno je još nešto za stvaran uspeh u prodaji - profesionalizam.

Profesionalizam prethodne faktore uzdiže na viši nivo. Pomaže da se stvori stalna priča, da se vodi , da se kreira i izvodi plan na organizovan i fokusiran način.

Koji od navedenih je najznačajniji činilac?
Ne postoji jedan značajan faktor uspeha u prodaji - svi su važni! Vaš uspeh je proizvod toga kako dobro izvršavate aktivnosti i stav koji pri tome manifestujete. Uspešni prodavci su sa jedne strane uvereni u svoja rešenja i proizvode ova navedena ponašanja, a sa druge profesionalni u obavljanju svojih aktivnosti.

Нема коментара:

Постави коментар

 

CRM Srbija

Ovaj blog je namenjen razvijanju profesionalizma i razmeni iskustava u komunikaciji sa klijentima.Blog CRM Srbija uređuje tim iz firme Extreme. Nadamo se da ćete informacije koje pročitate na ovim stranicama smatrati korisnim. Namera nam je da naša razmišljanja i iskustva u svakodnevnom radu sa klijentima podelimo sa vama. Ako zbog toga barem malo utičemo na unapređenje vaših kompanija biće nam veoma drago. Molimo vas da ta iskustva podelite i sa nama.